Mixed Media Layout Flower Memories

  
25 cm x 25 cm Layout mit Graphic45 Papier


Von mir selbst gehäkelte Blumen.
De bloemen zijn van mij gehaakt.



Materialien die ich gebraucht habe.
Het benodigde materiaal.


Guten Abend liebe Blog-Leser,
Heute möchte ich Ihnen ein romantischen Mixed Media Entwurf zeigen.
Das Lilienfoto habe ich gestern per Post von meiner Schwiegermama bekommen.
Meine Schwiegermama hat einen sogenannten Günen Daumen, 
Diese Lilien wachsen bei Ihr im Garten.
Für mich sind es die schönsten Blumen.
Mein Brautstrauß bestand aus lauter weißen Lilien.
Deshalb auch der Titel Flower Memories.
Liebe Grüße 
Heike

Goede avond lieve Blog-Lezer,
Vandaag wil ik u een romantische Mixed Media Layout laten zien.
De leliefoto heb ik gisteren met de post van mijn schoonmoeder bekomen.
Mijn schoonmoeder heeft een talent voor het tuinieren.
De lelie groeit bij haar in de tuin.
Voor mij zijn het de leukste bloemen.
Mijn bruidsboeket bestond alleen uit lelie.
Vandaar ook het opschrift.
Beste groeten.
Heike


Comments

Popular posts from this blog

The Grand Holidays Blog Hop 2017 Door Hanger by Heike`s AugenBlick

Live Your Life

Guest Design Layout