Sweet

Hallo allemaal,
Genieten jullie ook zo van het scrap-lente-weer.
GEWELDIG.....
Vandaag heb ik een layout gemaakt voor de challenge van Dutch Dares.
http://dutchdares.blogspot.nl/
Het thema is dan ook: LENTE

                                                       Sweet

                                                   Mijn zoon Jasper.




Bewerkt heb ik mijn layout met:
 Distress Paint, broken china,worn lipstick, mustard seed.
 Ecoline, 665, 233, 580.
 Viva Inka gold, Turpuoise.
 Tim Holtz Flashcard.
 Vlinder van Xenox.
 WashiTape,  modeling paste van Amsterdam, en stencil van CW.

Ik wens jullie een gezellige knutsel dag.
Bedankt dames  van Dutch Dares voor de uitwerking van de April challenge.
Tot de volgende keer.
Groetjes Heike







Comments

Popular posts from this blog

The Grand Holidays Blog Hop 2017 Door Hanger by Heike`s AugenBlick

Live Your Life

Guest Design Layout