MoodBoard woensdag #1 Beautiful...

Hoi allemaal,

een week geleden heeft Thamar mij gevraagd op ik mee wil doen
aan de MoodBoard woensdag.
Dat was niet lang nadenken.
Omdat ik toch hou van scrappen, inspireren laten, samen bezig zijn....en,en,en

Zo zijn wij nu een kleine groep van mensen de van scrappen houden.
Hier kom je naar de blog van de dames met wie ik de MoordBoard woensdag doe.

Brenda
Johanna
Marlies
Miranda
Nadine
Nicol
Thamar



Beautiful...











Helaas was de verlichting niet zo goed geweest bij het maken van de foto`s.

Hier zie je het MoodBoard war wij/ik met gewerkt hebben.
Thamar heeft het MoodBoard gedaan.
Prachtig de lente kleuren.
Bedankt Thamar voor jouw werk.





Tot het volgende MoodBoard woensdag.
Groetjes Heike

Ga nog bij mijn mede-scraper langs, en geniet van hun layouts.




Comments

Popular posts from this blog

Live Your Life

The Grand Holidays Blog Hop 2017 Door Hanger by Heike`s AugenBlick

Guest Design Layout